Bilgisayar Bakım Anlaşması

Düşünün ki bir firmanız var ve her seferinde, bu ufak bir sorun olsa bile yüksek meblağlar ödemek istemiyorsanız bilgisayarcınızla bilgisayar yıllık bakım anlaşması tam size göre bir anlaşmadır. Yıllık bakım anlaşması özet olarak şöyledir; Yıllık bir bakım planı çizilerek belirli bir ücret karşılığında plana göre gelinerek bilgisayarlara yerinde müdahale ile bakım, onarım ve teknik açıdan destek yapılmasıdır. Bu bakım anlaşması Yapıldığı süre içerisinde hangi tür hizmetlerden faydalanırım acaba derseniz başlıklar şunlardır.

Yıllık Bilgisayar ve Ekipmanları Bakım Sözleşmeleri
Kurumsal Bakım Anlaşması,
Şirketlere yönelik Yıllık bakım,
Bilgisayarların İç ve Dış Temizlik Bakımları
Veri Güvenliği ve Yedekleme üniteleri
Parça Değişimi ve Garanti takibi
Format ve Sistem Performans Düzenlemeleri,
Lisanslı Program satışı ve Teknik destek
Yazılım Satışı.
Aylık sorun önleyici bakım (düzenli)
Malzeme takibi ve yenilenmesi
Arızalı ürünün götürülmesi gerektiğinde idarelik bırakılması
İşletim sistemi desteği ve kullanım kolaylıkları kavuzu
MS Office uygulamaları ve anti virüs desteği
Notebook, yazıcı, monitör, barkoda makinesi teknik desteği

Bu maddelerin tabiki de hepsi olacak diye bir şart yoktur. Maddelerden kendi firmanıza yada bünyenize göre eklemeler yada çıkartmalar yapabilirsiniz. Bu bakım anlaşmaları aylık 1000 Liradan başlayarak istediğiniz özelliklere göre yükselmektedir. Bu anlaşma paketleri işverenin seçimine göre 3 aylık,6 aylık,1 yıllık yada 1+ yıllık tercih edilebilir.

Peki, kullanıcı yani firma sahibi Paketini seçti ve yıllık bakım anlaşması istedi. Bundan sonra teknik ekip gelerek sistemi, Eksikleri, gereksinimleri, doğru kullanım ipuçlarını sunarak bir rapor hazırlar. Firma sahibine bundan sonra vakit ve iş kaybı yaşatmamak için mail ve uzaktan masaüstü bağlantısı ile sorunları sanal ortamdan en kısa sürede yok ederek sistemin düzenli çalışmasını sağlar.

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?

İşletmesinde bulunan güvenlik duvarı, sunucu, yedekleme üniteleri, bilgisayar, notebook, yazıcı ve diğer çevre birimlerinin sayısı dört ve üzerinde olan, sorun oluşmadan önce koruyucu önlemlerle iş akışında aksamaların olmasını istemeyen tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Maliyeti Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşması maliyeti sisteminizde bulunan Sunucu, Güvenlik duvarı, Bilgisayar, Notebook, Yedekleme ünitesi, Kablosuz ağ sistemi, Yönetilebilir Switch ve çevre birimlerinin (yazıcı, tarayıcı, ağ üzerinde çalışan diğer bilgisayar çevre birimleri vb) kullanım amaçları ve sayısına göre değişmektedir. Fiyatlandırma sistem analizi yapıldıktan sonra teklif olarak müşteriye sunulmaktadır. Fiyat teklifi almak için iletişim formunu kullanabilirsiniz.

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?

  • Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz öncelikli müşterilerimizdir. Uzak destek ve telefon desteği ile çözülemeyen ve yerinde müdahale gerektiren sorunlarda İskenderun içi müdahale süresi 30 dk-3 saat aralığındadır.
  • Ay içerisinde oluşabilecek ekstra servis ihtiyaçlarında firma hiçbir ek ücret ödemez.
  • Yasal zorunluluklar kapsamında 5651 Sayılı Yasaya Uygun Log Tutma6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında bakım anlaşmalı müşterilerimiz bilgilendirilir ve alınması gereken önlemler konusunda verilecek danışmanlık hizmeti ücretsiz olarak verilir.
  • Sunucu, Storage ve Yedekleme ünitesi gibi kritik donanımların düzenli kontrolleri yapılarak olası data kayıpları önlenir. Felaket senaryoları planlanarak lokal ve bulut yedekleme çözümleri bakım anlaşması kapsamında ücretsiz olarak planlanır.
  • Donanım ve yazılım alımlarında bakım anlaşmalı firmalar özel iskonto ve ödeme koşullarından faydalanır.

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?

Öncelikle bir ön görüşme ile talepler ve ihtiyaçlar toplanır. Bilgisayar ve sistem analizi yapılarak çalışma şartlarına göre fiyat teklifi oluşturulur. Teklifin onayından sonra sözleşme hazırlanır. Firmanın bilgisayar sayısına göre sorumlu Sistem Mühendisi altında ilgili personeller atanır. Ekibimiz sistem üzerinde birkaç günlük yoğun bir çalışma gerçekleştirdikten sonra İş Süreçleri ve bitiş tarihleri belirler. İş süreçleri tamamlanana kadar ilk ay yoğun bir ziyaret gerçekleştirilir. İş süreçleri ilgililer ile paylaşılarak sürecin firma yetkilileri tarafından takip edilmesi sağlanır. İş süreçleri tamamlandıktan sonra periyodik bakımlar devam eder. Aylık periyodik bakım günleri her ay başında e-posta ile bildirilir.